Wysyłki w naszym sklepie realizowane są po zaksięgowaniu płatności od poniedziałku do piątku.
Informacja o sposobie dostawy wyświetlana jest w aplikacji " mój koszyk" - z możliwością wyboru dostawcy. Paczki wysyłamy do 10 kg ze względu na bezpieczeństwo produktów, jeśli Państwa koszyk przekroczy ustalony limit kolejne produkty będę wysyłane w nowej paczce.
Opłaty transportowe różnią się w zależności od całkowitej masy przesyłki, opłaty za opakowanie są wliczone w koszty wysyłki.
Towar do wysyłki jest odpowiednio opakowany i zabezpieczony przed uszkodzeniem w trakcie transportu
Prosimy o sprawdzenie przesyłki, czy nie została ona naruszona podczas transportu.
Warunkiem uznania reklamacji uszkodzenia przesyłki jest protokół spisany przez kuriera - w przeciwnym wypadku reklamacja nie jest uznawana.
W przypadku otrzymania niekompletnej przesyłki fakt ten należy zgłosić od razu po jej otrzymaniu.